Fontys Meet & Match 2024

Sfeerafbeelding Fontys

Fontys Meet & Match is het jaarlijks event waarbij bedrijven en studenten van Fontys Engineering, Technische Bedrijfskunde en Technische Natuurkunde met elkaar verbonden worden.

• Dinsdag 23 april 2024
  • 09:00-16:00 uur
  • Klokgebouw 50, 5617 AB Eindhoven

Over Meet & Match

Fontys Meet & Match is hét jaarlijks event waar bedrijven en studenten samenkomen om met elkaar het gesprek aan te gaan. Voornamelijk bedrijven actief in de technieksector ontmoeten studenten van Fontys Engineering, Fontys Technische Bedrijfskunde en Fontys Technische Natuurkunde.

Het doel van het event is de perfecte match tussen bedrijf en student te maken. Dit voornamelijk voor een stage- of afstudeeropdracht, maar zeker ook voor een (bij-)baan.

Placeholder for Fontys video
Bedrijven zijn op zoek naar nieuw talent en onze studenten naar de perfecte match. Bij dit event leren zij elkaar kennen.
Ella Hueting, Directeur Fontys Engineering

Programma

Het doel van het Fontys Meet & Match is om waardevolle interacties tot stand te brengen tussen studenten en bedrijven. Het programma is opgedeeld in drie onderdelen, waarbij zowel bedrijven als studenten de mogelijkheid krijgen om zich te profileren, vragen te stellen en potentiële samenwerkingen te verkennen. Dit biedt een unieke gelegenheid voor studenten om inzicht te krijgen in het bedrijfsleven en voor bedrijven om geïnteresseerde talenten te ontmoeten.

Speeddates

Bedrijven en studenten nemen deel aan een speeddate-evenement, waarbij ze vooraf hun profielen invullen. Bedrijven geven aan welke type studenten ze willen ontmoeten en studenten welke bedrijven ze interessant vinden. Wij maken de perfecte match!

Bedrijvenmarkt

Op de bedrijvenmarkt krijgen studenten en bedrijven de gelegenheid om elkaar informeel te ontmoeten. In deze setting kunnen ze elkaar beter leren kennen, kijken of er een match is en ontdekken of er mogelijkheden zijn voor een samenwerking.

Bedrijfspresentaties

Bedrijven krijgen ook de gelegenheid om zichzelf te presenteren aan geïnteresseerde studenten. Door middel van inspirerende presentaties kunnen ze hun bedrijfscultuur, werkzaamheden en mogelijkheden voor samenwerking uitgebreid toelichten.

Deelnemers

Ontmoet toekomstig talent tijdens Meet & Match!

Hbo-studenten van Fontys Hogeschool, mbo-studenten van Summa College en meer dan 200 enthousiaste bedrijven zijn er klaar voor om elkaar te ontmoeten en nieuwe verbindingen te leggen. Bekijk hier wie er deelneemt aan Meet & Match 2024.

Hbo-studenten | Fontys Hogeschool

• Automotive
  • Elektrotechniek
  • Mechatronica
  • Toegepaste Wiskunde
  • Werktuigbouwkunde
  • Technische Bedrijfskunde
  • Technische Natuurkunde
  • Applied Science

Mbo-studenten | Summa College

• Engineering
  • Automotive
  • Laboratotium

Bedrijven

• 200+ high tech bedrijven
  • van start-ups tot multinationals
  • uit de Brainport Regio en daarbuiten

Meer info & aanmelden

WIl jij deelnemen aan Meet & Match 2024 als student, bedrijf of als medewerker? We geven je graag meer informatie over waarom jij dit event niet mag missen! Daarna meld je je eenvoudig aan via het platform van Meet & Match.

Deelnemen als student

Kom in contact met bedrijven en leg waardevolle connecties voor stages, afstudeeropdrachten en je toekomstige carrière.

Deelnemen als bedrijf

Maak kennis met technische hbo- en mbo-studenten en ontdek hoe zij hun talenten kunnen inzetten om een bijdrage te leveren aan jouw bedrijf.

Deelnemen als medewerker

Ervaar de waardevolle connecties die ontstaan tussen het bedrijfsleven en de studenten die wij opleiden.

Meer info & aanmelden

Heb je vragen? Neem contact met ons op!

Fontys Meet & Match wordt jaarlijks georganiseerd door:
▪️ Jitske Cornielje, projectmanager Bèta Ritme
▪️ Mark Herman, accountmanager Centre of Expertise HTSM

Voor alle vragen over het evenement is Mark Herman het aanspreekpunt. Ben je geïnteresseerd, heb je vragen of wil je meer informatie? Aarzel niet om contact op te nemen!

Sfeerafbeelding Fontys

Mark Herman