Reünie alumni HRM en Toegepaste Psychologie

Donderdag 20 oktober 2022 organiseerden we een reünie voor alle oud-studenten van de opleidingen HRM en Toegepaste Psychologie (en haar rechtsvoorgangers). Een inspirerende avond waarbij ontmoeten en verbinden centraal stond.

Afgelopen jaren stond voor Fontys in het teken van de corona-pandemie en de gevolgen daarvan voor onze oud-studenten, studenten en medewerkers. De sluiting van de campussen, de plotselinge overstap naar online onderwijs, de plicht voor alle medewerkers om vanuit huis te werken: het was enorm ingrijpend. Voor iedereen. En ook oud-studenten van de opleidingen HRM (Personeel en Arbeid) en Toegepaste Psychologie hebben elkaar nauwelijks kunnen ontmoeten. Hoog tijd voor verbinding!

De fotograaf heeft het avondvullende programma (klik hier voor de presentatie) en de aanwezigen mooi in beeld kunnen brengen. Een selectie van foto's zie je hieronder staan. Mocht je toch liever je foto verwijderd zien, stuur dan even een mailtje.

Sfeerafbeelding Fontys