Alumninetwerk HRM en Toegepaste Psychologie

Maak kennis met het nieuwe alumninetwerk HRM en Toegepaste Psychologie, een netwerk voor alumni (oud-studenten van de opleidingen Toegepaste Psychologie, HRM, Personeel en Arbeid, AMA, en alle andere rechtsvoorgangers).

Het netwerk bestaat uit gelijkgestemde professionals. Zo blijf je op de hoogte van actuele onderwerpen binnen jouw vakgebied. We organiseren regelmatig expertgroepen, kennissessies en lezingen en je kunt deelnemen aan activiteiten, lezingen en andere webinars binnen Fontys.

Jij als professional en ervaringsdeskundige
Als ervaringsdeskundige ben je van toegevoegde waarde voor studiekiezers. Vind jij het leuk om te inspireren en toekomstige studenten te informeren over de opleiding, het beroep en het werkveld? Geef dit dan aan bij je aanmelding of neem contact op met Angela van Hoek via e-mail.

Programma
Gedurende het studiejaar organiseren we diverse activiteiten waaraan jij als alumnus kunt deelnemen.

Wil je meer informatie over het alumninetwerk?
Neem dan contact op met:
Angela van Hoek: tel 08850 74210
of
Ingrid van Herpt: tel 08850 73608

alumninetwerkhrmenp@fontys.nl

Reünie alumni HRM en Toegepaste Psychologie

Donderdag 20 oktober 2022 organiseerden we een reünie voor alle oud-studenten van de opleidingen HRM en Toegepaste Psychologie. Het was een groot succes! Bekijk hier de foto's en de presentatie.

Klik hier voor de foto's