Start van je opleiding Fysiotherapie

Beste student, Welkom bij de opleiding Fysiotherapie aan Fontys Paramedischl! Na de zomer start je met je opleiding. Fijn dat je bij ons komt studeren. Op deze pagina informeren wij je over de Purple Introductieweek en andere zaken tot je eerste studiedag!

Belangrijke data

Sfeerafbeelding Fontys

Zet deze data alvast in je agenda:

• Purple introductieweek: 26 t/m 30 augustus 2024
  • Kennismakingsdag: vrijdag 30 augustus 2024
  • Start van het onderwijs: maandag 2 september 2024

Uiterlijk 23 augustus 2024 ontvang je een mail met daarin informatie over de kennismakingsdag waarbij je je medestudenten, docenten en de opleiding leert kennen. Het is belangrijk dat je aanwezig bent op de kennismakingsdag, omdat hier essentiële informatie gedeeld wordt die belangrijk is voor de start van je opleiding. Tijdens deze dag krijg je ook je rooster voor de eerste onderwijsperiode.

Goede start

Om te zorgen dat je soepel aan je studiecarrière begint, hebben we de website Goede Start gemaakt. Hier vind je alles over je inschrijving, boekenlijsten, hoe je jezelf voor de eerste onderwijsmodule inschrijft, hoe je eerste lesdag eruitziet en nog veel meer!

Goede start Fysiotherapie

Ben je al ingeschreven?

Je bent pas ingeschreven als je aan alle inschrijfvoorwaarden hebt voldaan. Vaak zijn de laatste zaken die geregeld moeten worden het afgeven van je digitale betalingsmachtiging (de eerste incasso vindt pas plaats op 25 september, maar de machtiging moet je nu wel alvast afgeven) en het invullen van de studiekeuzecheck vragenlijst (indien je een Nederlandse vooropleiding hebt). Kijk op Studielink of je nog 'to do' acties open hebt staan!

PURPLE introductieweek!

Jouw studiejaar begint met een super introductieweek van 26 t/m 30 augustus. Het belooft een prachtige week te worden waarin je Fontys, je medestudenten, docenten en de stad Eindhoven optimaal leert kennen. Be there!

Meer info en aanmelden

Sfeerafbeelding Fontys

Tot slot: heb je nog vragen?

Over je inschrijving:
Voor vragen over je inschrijving kun je contact opnemen met inschrijvingen-paramedisch@fontys.nl of 08850-77011. Wij zijn beperkt bereikbaar tussen 29 juli en 9 augustus 2024. De Fontys Campus is gesloten van 27 juli t/m 4 augustus.

Over de opleiding Fysiotherapie:
Inhoudelijke vragen over de opleiding kun je stellen via mailadres fysio-support@fontys.nl. De opleiding Fysiotherapie is niet bereikbaar tussen 26 juli en 19 augustus 2024. Heb je dringende inhoudelijke vragen over de opleiding in deze periode, dan kun je op de Goede Start pagina een overzicht vinden van contactpersonen die (beperkt) bereikbaar zijn in deze periode.

Over de introductieweek:
Heb je vragen over de introductie? Aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Dat kan via email: introfysio@fontys.nl. Of kijk voor de telefoonnummers van studenten en docenten op de website.

Allereerst nog een fijne vakantie en tot ziens tijdens de introductieweek, wij hebben er al zin in!

Contact Fontys Paramedisch - opleiding Fysiotherapie