Kennismaken met de Pedagogisch Technische Hogeschool (PTH)

Welkom op de oriƫntatiepagina van de Pedagogisch Technische Hogeschool (PTH)

Open avond woensdag 5 juni 2024

De fysieke open avond van de Pedagogisch Technische Hogeschool vindt plaats op de TU/e-campus te Eindhoven, op de 1e verdieping van gebouw Nexus (Rondom 1)
    Van 18-21uur kun je in gesprek gaan met onze docenten. Ook kun je al je vragen stellen, en ervaringen horen van onze studenten. Zij staan klaar om je alles te vertellen over de diverse opleidingstrajecten van de Pedagogisch Technische Hogeschool.

• De voorlichting van de diverse opleidingen en trajecten van de PTH vinden plaats in totaal 4 lokalen. Elk heel uur (dus 18, 19 en 20 uur) start in elk lokaal een plenaire presentatie. Wil je van meer opleidingen informatie verkrijgen, kun je na een uur wisselen van lokaal om die gewenste voorlichting bij te wonen. De indeling van de 4 voorlichtingen per lokaal is als volgt:
    • Voorlichting Leraar Technisch Beroepsonderwijs (LTB) bachelor en Associate Degree (AD/Onderwijsondersteuner) en LTB-verkort.
    • Voorlichting Leraar Consumptieve Techniek (CT) bachelor en Associate Degree (AD/Onderwijsondersteuner)
      • Voorlichting zij-instroomtrajecten (BWI, D&P, M&T en PIE)
      • Voorlichting Pedagogisch Didactisch Getuigschrift (PDG), Instructeur vmbo & bedrijfsleven en Pedagogisch Didactisch Certificaat (PDC)

Hieronder de aanmeldbuttons voor de voorlichting naar keuze:

Er zijn op dit moment geen activiteiten gepland voor deze opleiding. Wil je toch graag langskomen of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Sfeerafbeelding Fontys

Heb je een vraag? Neem contact met ons op!

pth-e@fontys.nl
      De Rondom 1, Eindhoven