Over de Fontys Pro website

Sfeerafbeelding Fontys

Fontys Pro, voor vooruitdenkers.

Werken aan je persoonlijke ontwikkeling? Je vakkennis vergroten? Ervaringen delen met andere professionals, inspiratie opdoen en je netwerk uitbreiden? Fontys Pro denkt graag samen met jou vooruit.

Daarom bieden we jou een breed scala aan mogelijkheden gericht op samen kennis delen, elkaar ontmoeten en professionele ontwikkeling van professional, team of organisatie.

Hoe werkt Fontys Pro platform?

Sfeerafbeelding Fontys
Direct zien wat het beste aansluit bij jouw interesse?
Via de knop “Mijn interesses” filter je het Fontys Pro aanbod op de vakgebieden van jouw voorkeur.

Opleidingen en cursussen
Hier vind je alle mogelijkheden voor scholing binnen jouw vakgebied of de opleiding om een carrièreswitch te kunnen maken. Vervolgens kun je via “Mijn Interesses” je interesses (vakgebieden) aangeven, en verder filteren op bijvoorbeeld opleidingsduur, lesplaatsen kosten.

Blogs en Nieuws
Met deze nieuwsartikelen blijf je op de hoogte van actuele onderwerpen, vernieuwende onderzoeken en activiteiten binnen de vakgebieden die voor jou relevant zijn.

Events en minicolleges
Hiermee zie je welke events er op de agenda staan.
Snel en eenvoudig kennismaken met relevante onderwerpen binnen jouw vakgebied? Dat kan via de Fontys Pro minicolleges (korte video’s/webinars over een specifiek onderwerp).
Wil je vakcollega’s ontmoeten en je samen verdiepen in actuele thema’s? Meld je dan aan voor een Fontys Pro Event.

Persoonlijke verhalen
Lees hier de stories van deeltijdstudenten, medewerkers,  onderzoekers, alumni of professionals uit het werkveld. Verhalen gaan over de ervaringen van deeltijdstudenten (bijv. Werken én studeren combineren: hoe doe je dat?) maar ook van professionals uit het werkveld over hoe je als organisatie relevant blijft door samen met Fontys onderzoek te doen.

Profiel (account)
Jouw interesses op het Fontys Pro Platform leg je eenvoudig vast door een ‘account’ aan te maken. Daarmee zie je bij terugkeer direct de informatie die bij jouw interesses past.

Tip: via jouw Account kun je je ook aanmelden voor de maandelijkse Fontys Pro nieuwsbrief met onderwerpen afgestemd op jouw voorkeur.