Sprint naar content

ORM3I Verwennen

Beste ondernemer,

Binnen hospitality is de term verwennen een van de belangrijkste begrippen. Wanneer de gast of klant zich verwend voelt door u, zal zij meer tevreden zijn en sneller terug keren naar uw zaak. Verwennen kent twee kanten: het verwennen van uw gasten/klanten en het verwennen van het personeel. In de presentatie die u onder aan de pagina kunt bekijken, wordt duidelijk wat 'verwennen' inhoudt en hoe u als ondernemer uw gasten/klanten en personeel kunt verwennen. Wanneer uw personeel meer tevreden is, zullen zij dit ook overdragen aan uw gasten/klanten.

De infographics

Op deze pagina staan twee infographics, hier vind je wat er in de infographics wordt weergegeven.

  • Personeel verwennen: In deze infographic wordt er beschreven hoe je personeel kunt verwennen aan de hand van zes voorbeelden.
  • Verwennen Horeca versus Retail: In de horeca wordt het wennen van de gasten gezien als iets heel normaals, er wordt gevraagd of alles naar wens is, nootjes worden op tafel gezet en de vaste gasten krijgen een rondje van de zaak. De Retail zou hier wel wat van kunnen leren. Middels deze infographic wordt duidelijk hoe retailers haar klanten kunnen verwennen.