Fontys HRM en Toegepaste Psychologie

Fontys HRM en Toegepaste Psychologie ziet een verandering in de wereld. Een streven naar meer welzijn in plaats van meer materiƫle welvaart. Als gedragsprofessionals fascineert ons dat verlangen naar welzijn voorbij welvaart. Wij willen bijdragen aan die wereld waarin het draait om meer dan materieel gewin: een economie van geluk. Die uitdaging gaan wij vol overtuiging aan. Daarbij richten we ons op jouw gedrevenheid en jouw talenten. De ontwikkeling van persoonlijkheid en talenten staan bij ons centraal; in het onderwijs, in praktijkgericht onderzoek en in projecten met bedrijven en instellingen in de regio. Aankomend gedragsprofessionals bieden wij twee hbo-bacheloropleidingen: Human Resource Management (HRM) en Toegepaste Psychologie (TP). Ervaren professionals die zich verder willen ontwikkelen, kunnen kiezen uit een groot aanbod aan praktijkgerichte cursussen. Ga jij de uitdaging aan?
Sfeerafbeelding Fontys

Stage en afstuderen

We dagen je uit om de gedrevenheid en talenten van onze studenten, cursisten en medewerkers te benutten. Neem contact op om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Onderzoek

Onderzoek van Fontys richt zich op maatschappelijke vraagstukken en draagt bij aan innovatie in het werkveld. Ons praktijkgericht onderzoek is georganiseerd binnen lectoraten, centers of expertise en kenniscentra en wordt samen uitgevoerd met partners uit het werkveld en collega-onderwijsinstellingen.

Sfeerafbeelding Fontys

Welzijn

Bij Fontys HRM en Toegepaste Psychologie geven we om het welzijn van onze studenten. We willen je laten weten dat wij je zien en er voor je zijn! Er zijn verschillende initiatieven om je een steuntje in de rug te geven en jouw (studie)plezier en welzijn te vergroten.

{{ feed.values.title }}

{{ feed.properties.publicationDate }}