Na de opleiding kun je als strategische professional organisaties ondersteunen bij het vormgeven van de transformaties.
Na het afronden van de masteropleiding ga jij als strategisch professional aan de slag bij grote bedrijven in het binnen- of buitenland. Je helpt deze bedrijven met slimme ideeën en praktische oplossingen die bijdragen aan de betekeniseconomie.
Na de opleiding kun je aan de slag als:
Als strategisch communicatieprofessional help jij bedrijven, die in het hele land of zelfs internationaal actief zijn, om veranderingen te bedenken en uit te voeren. Dit helpt hen om over te stappen naar de betekeniseconomie.
Een strategisch communicatieadviseur zorgt dat de communicatie van een bedrijf goed verloopt. In deze functie bedenk jij plannen om een boodschap over te brengen, voer jij ze uit en analyseer je hoe het gaat. Je werkt op strategisch niveau en hebt een brede kennis van zowel communicatieprincipes als bedrijfsdoelstellingen.
Ben jij creatief? Dan is een baan als creatief strateeg iets voor jou! Je combineert creativiteit met strategie om unieke oplossingen te vinden. Je analyseert trends, begrijpt doelgroepen en komt met frisse concepten die impact hebben.
Je geeft advies aan organisaties over hoe ze kunnen vernieuwen. Dat kan gaan over hoe ze hun bestaande vernieuwingsplannen verbeteren, hoe ze teams samenstellen voor vernieuwing of over hoe ze vernieuwing goed kunnen leiden en in hun organisatie kunnen invoeren.
Als PR-adviseur help jij bedrijven met het praten en communiceren met mensen die belangrijk zijn voor hen. Dit kunnen zowel mensen binnen als buiten het bedrijf zijn, zoals de media, (potentiële) klanten, partners, investeerders en het grote publiek. Jij zorgt ervoor dat de boodschap goed overkomt bij al deze mensen.
Benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren tot en na het aanmelden voor deze opleiding? Bekijk het hele aanmeldproces.
Meld je aan voor de Open dag, een online voorlichting of één van de andere activiteiten om kennis te maken met de opleiding.
We helpen je graag verder.