Fontys aanbod op impactvolle (keuze)momenten

Welke rol jij ook hebt - voorlichter, studiekeuzeadviseur of marketingmedewerker, studentcoach of docent, instroom- of afstudeercoördinator - iedere dag zet jij je in voor een soepele studieloopbaan voor onze studenten. Samen faciliteren we studenten in het bereiken van hun doelen én in het maken van bewuste keuzes ten aanzien van hun studieloopbaan. En die keuzes die gemaakt moeten worden, dat zijn er nogal wat.

Natuurlijk zien we graag dat (aankomend) studenten bewuste keuzes maken die goed bij ze passen. Om dit te faciliteren is er binnen Fontys, zowel vanuit de instituten als de diensten, al een breed scala aan activiteiten, tools en informatie ontwikkeld. Dit alles is verzameld in onderstaand Fontys aanbod op impactvolle (keuze)momenten. Hierin is voor verschillende momenten in de studieloopbaan van onze studenten beschreven wat er voorhanden is om een bewuste keuze mogelijk te maken.

Dus, wil jij aankomend studenten op een goede manier kennis laten maken met jouw opleiding? Vraag jij je af hoe je de minorkeuze van studenten beter kunt faciliteren? Of zijn jouw studenten al bijna afgestudeerd en hebben zij vragen over hoe nu verder..? In onderstaand overzicht vind je, op verschillende impactvolle (keuze)momenten, het Fontys-brede aanbod dat je hiervoor kunt gebruiken.

Studie kiezen

Minorkeuze Stagekeuze