De Nieuwste Pabo

Sfeerafbeelding Fontys

Ontdek het onderwijs

De wereld verandert dus ook het onderwijs staat niet stil. Dit veranderende onderwijs vraagt om leerkrachten die van aanpakken weten. Die snappen dat lesgeven veel meer is dan kinderen leren lezen en rekenen. Leerkrachten die kinderen de ruimte geven om zelf keuzes te maken en ze uitdagen om het allerbeste uit zichzelf te halen. Hier op de Nieuwste Pabo ontdek je in theorie en praktijk hoe dat moderne onderwijs er uit ziet.

Ontdek de Nieuwste Pabo

Tijdens je studie leer je niet alleen op de opleiding zelf maar ook in de praktijk: het werkplekleren. Samen met de basisscholen in de regio hebben we als Nieuwste Pabo een programma ontwikkeld waardoor jij de opgedane theorie direct in praktijk kunt brengen op ‘jouw’ opleidingsschool. Direct aan de slag dus! Hierbij word je niet alleen begeleid door docenten van de opleiding maar ook door leerkrachten van de basisschool waar jij 40% van je tijd lid van het team bent.

Mgr. Claessensstraat 4
6131 AJ Sittard
Postbus 558, 6130 AN Sittard

telefoon: 08850 79666

Mgr. Claessensstraat 4, Sittard

Locatiekaart op adres: Mgr. Claessensstraat 4, Sittard

Neem een kijkje in ons gebouw!

Wil jij alvast een kijkje nemen in ons gebouw in Sittard? Dat kan hieronder met een virtueel bezoek!

Neem een kijkje in ons gebouw!