Meer onderzoeksprojecten
Onderzoeksprojecten
- Grenszlab
- Talent Academy
- Cross-Border Digital Minds
- Employability van hoogopgeleide kenniswerkers
- Werving- en selectiepraktijken binnen de automotive industrie
- De hybride tech docent als verbinder tussen onderwijs en bedrijfsleven
- International Talent Scan
- Loopbaancentrum Career Jumpstart
- Creëren Arbeidskansen 2.0
- Vakcommunity Leven Lang Ontwikkelen
- Een leven lang ontwikkelen: Regionale samenwerking in een LLO-ecosysteem
- Professionele ontwikkeling van docenten in teamverband
- Interlocality
- Autonomie in samenspraak
- Adapt@work
- Feedback geletterdheid
- Versterken van onderzoekscultuur / lerende organisatie
- Leergang onderzoeksmatig werken voor besturen
- Innovatieteams in POS
- Ontwikkeling van gespreid leiderschap in het PO
- Comparative Resilient Ecosystem
- Lerend ecosysteem Eindhoven
- Hoogbegaafde Fontys medewerker laten floreren
- Leidinggeven aan werkgeluk
- Keuzedelen
- Schakelmodules
- Start together
- Bruggenbouwers
- Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
- Erasmusproject ‘Developing Adaptive Expertise to foster an effective learning environment
- Velon-themagroep toekomstbehendig opleiden
- Toetsing en erkenning 21st century skills
- Hybride leernetwerken
- Hybride leeromgevingen: Wicked Problems
- Hybride leeromgevingen als leeromgevingen voor professionals
- Professionals die zich een leven lang blijven ontwikkelen
- Leven lang ontwikkelen: inventarisatie best practices in de regio
- Hybride docenten en HRM beleid op scholen
- Het prikkelen van nieuwsgierigheid in onderwijs en werk
- Future Learning, interactie in leer- en werkprocessen binnen shared learning teams in het ICT-domein
- Focus op afbeeldingen in toetsitems en feedback
- Hybride leeromgeving voor wendbare leerlingen
- Hoogbegaafde studenten
- Meerwaarde van interactieve Virtual Reality en 360 graden-video's bij ontwikkelen van sociale vaardigheden binnen zorg- en lerarenopleiding
- Hoe kan kunstmatige intelligentie ingezet worden om zelfregereguleerd leren te meten en te bevorderen?
- Hybride tech docenten monitor
- LLL ecosysteem
- Hybride opleiden
- LLL opleiden op de werkplek van jonge professionals
- Toetsing en erkenning van 21st skills
- Wicked Problems
- Hybride leeromgeving als leeromgeving voor professionals
- Leven lang leren in de praktijk: best practices
- Hybride docent in de werkpraktijk
- AI in het onderwijs
- Quantified Teens
- Technofilisofie
- Vraagarticulatie Fontysregio
- Vraag articulatie Learning Society
- Micro-credentialing en open badges
- Literatuuronderzoek Learning Society